Складовою частиною освітнього процесу в коледжі є методична робота, що спрямована на підвищення науково-теоретичного рівня викладачів, їх педагогічної майстерності, упровадження в практику сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, передового досвіду, здійснення цілісної системи підвищення кваліфікації, стимулювання постійної готовності до пошуку, досліджень, творчості.
Напрямки методичної роботи:
- спрямування і координація роботи циклових комісій коледжу;
- надання методичних консультацій викладачам;
- участь у роботі засідань обласних методичних об’єднань педагогічних працівників;
- упровадження сучасних технологій та інноваційних методик в освітній процес;
- створення навчально-методичних комплексів (НМК) та електронних навчальних курсів (ЕНК);
- сприяння розвитку творчого потенціалу кожного викладача;
- створення організаційних умов для безперервного підвищення кваліфікації педагогів;
- вивчення й упровадження передового педагогічного досвіду;
- залучення викладачів та здобувачів освіти до навчально-методичної, науково-дослідницької роботи;
- моніторинг якості знань;
- робота з молодими викладачами;
- допомога в підготовці педагогічних працівників до атестації.
Форми методичної роботи:
- засідання педагогічної ради;
- засідання методичної ради;
- засідання циклових комісій;
- науково-методичні заходи;
- педагогічне наставництво;
- методичні консультації;
- тижні циклових комісій;
- майстеркласи, практичні тренінги, групи рівних тощо;
- відвідування (взаємовідвідування) занять та позааудиторних заходів із наступним аналізом та обговоренням.
Методична робота Коледжу здійснюється шляхом підготовки методичних напрацювань (методичних розробок занять, навчальних посібників та рекомендацій, збірників тестових завдань та ситуаційних задач, відеоалгоритмів, мультимедійних лекцій, робочих зошитів), підготовки методичних рекомендацій для організації самостійної роботи студентів, поповнення банку комп’ютерних навчально-контролюючих програм, створення електронного навчального курсу дисциплін на освітній платформі Moodle, проведення позааудиторних заходів, участі здобувачів освіти в медичних та фармацевтичних конгресах студентів та молодих учених, науково-практичних конференціях, Наукових пікніках тощо.
На засіданнях циклових комісій розглядаються робочі програми навчальних дисциплін та предметів, плани роботи кабінетів та гуртків, питання організації навчально-дослідницької роботи студентів у рамках предметних гуртків, індивідуальні плани роботи викладачів. Обговорюються матеріали для проведення моніторингу знань, екзаменів, ДПА, олімпіад, конкурсів. Аналізуються результати моніторингу знань, ведення навчальної документації, рейтингової оцінки навчально-методичної роботи викладачів. Розглядаються методичні напрацювання викладачів, плани проведення Тижнів наук, проводиться огляд фахових журналів, обговорення нормативних документів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури.
У коледжі створено Студентське наукове товариство, у рамках якого працюють предметні гуртки, на засіданнях яких студенти займаються пошуковою та навчально-дослідницькою роботою, за результатами якої проводяться суспільно-політичні читання й студентські конференції.
Щорічно студенти та викладачі беруть участь в олімпіадах і конкурсах, неодноразово були переможцями та призерами змагань.
Викладачі Коледжу є активними учасниками науково-методичних, науково-практичних конференцій, є авторами підручників і посібників, друкуються в фахових виданнях, рецензують навчальні програми та посібники, здійснюють керівництво навчально-дослідницькою роботою студентів у рамках роботи гуртків. Упроваджуються в освітній процес інформаційні технології, що дозволяють ефективно організовувати самостійну позааудиторну роботу студентів. Викладачі розробили електронні курси навчальних дисциплін на платформі віртуального освітнього середовища Moodle.