Виховна робота

«Націю творить не лише кров, а й дух, воля і виховання»

Леся Українка

       Метою виховної роботи Чортківського медичного фахового коледжу є формування професійно компетентної, морально зрілої, гармонійно розвиненої, патріотично налаштованої особистості майбутнього медичного й фармацевтичного працівника, здатного до гуманного ставлення до людей, відповідального виконання професійного обов’язку, з активною громадянською позицією, національною свідомістю, високою духовною культурою, готовністю до саморозвитку та творчої ініціативи, а також здатного ефективно реалізовувати свої знання й уміння на благо суспільства.

Основні завдання виховної роботи реалізуються за такими напрямками:

національно-патріотичне виховання – є пріоритетним напрямом виховної роботи та спрямоване на формування у здобувачів освіти патріотизму, глибокої національної свідомості, любові до рідної землі, мови, культури, шанобливого ставлення до історії українського народу та героїчного минулого держави.

– Духовно-моральне виховання  – спрямоване на формування у здобувачів освіти високих моральних якостей, утвердження гуманістичних і загальнолюдських цінностей, формування етичної поведінки, доброзичливості, чесності, толерантності, здатності до співчуття, милосердя та професійної гідності, притаманних працівнику медичної та фармацевтичної сфери.

Правове виховання – розвиток правової свідомості, правової культури, знань про права та обов’язки громадянина, виховання поваги до законів і норм демократичного суспільства. Профілактика правопорушень, асоціальної поведінки, булінгу та насильства.

– Фізичне виховання та формування здорового способу життя – формування культури здорового способу життя, популяризація спорту, рухової активності, профілактика шкідливих звичок, формування навичок безпечної поведінки та відповідального ставлення до здоров’я .

Професійно-етичне виховання  – розвиток відповідального ставлення до навчання та обраної професії, дотримання медичної етики й деонтології, виховання фахової гідності та соціальної відповідальності. Формування академічної доброчесності, поваги до інтелектуальної праці, нетерпимості до плагіату та порушення навчальної етики.

– Художньо-естетичне виховання  – спрямоване на формування естетичного смаку, художньої культури, здатності сприймати, розуміти та творити прекрасне у мистецтві й повсякденному житті, сприяє духовному збагаченню студентської молоді, розвитку її творчих здібностей, емоційної чутливості, відчуття гармонії, краси, добра.

– Екологічне виховання – формування екологічної свідомості, культури природокористування, виховувати у студентської молоді почуття відповідальності за стан довкілля та активної позиції щодо його захисту.

– Трудове та економічне виховання – виховання працелюбності, дисциплінованості, економічної грамотності, формування готовності до продуктивної праці, дбайливого ставлення до праці інших людей, матеріальних ресурсів та власності, уміння орієнтуватися в умовах сучасної економіки і ринку праці.

– Громадянсько-соціальне виховання – формування зрілої особистості, яка виявляє активну громадянську позицію, розвиток у здобувачів освіти відповідальності перед суспільством, готовності до участі в суспільному житті, волонтерській та благодійній діяльності, утвердження європейських цінностей та ідеалів демократії.

– Військово-патріотичне виховання – формування у здобувачів освіти почуття любові до Батьківщини, глибокого усвідомлення обов’язку перед державою, готовності до її захисту, поваги до військової доблесті українського народу, шанобливого ставлення до героїчного минулого та сучасних захисників України.

– Розвиток студентського самоврядування — сприяння самореалізації молоді, формування організаторських здібностей, ініціативності, лідерських якостей, уміння приймати рішення, створення мотиваційного середовища для особистісного і професійного зростання.

План виховної роботи на 2025-2026 н.р.