«Людина лише там повна людина, де вона живе спільним життям із іншими»
Іван Франко
Гуртожиток – це не лише місце проживання студентів, а й особливий виховний простір, де формується особистість, розкриваються таланти, розвиваються навички співжиття в колективі. Тут молодь вчиться взаємоповазі, відповідальності, толерантності та самостійності.
Виховна робота у гуртожитку спрямована на створення атмосфери довіри та підтримки, організацію культурно-масових і спортивних заходів, інтелектуальних турнірів, творчих вечорів. Особливу увагу приділено національно-патріотичному вихованню, утвердженню українських традицій, розвитку духовності та культури спілкування.
Важливу роль у формуванні виховного простору гуртожитку відіграє студентське самоврядування, яке активно долучається до організації дозвілля, ініціює нові проєкти та заходи. Саме завдяки їхній активності гуртожиток стає дружнім домом, у якому кожен студент відчуває себе частиною великої родини.
Отже, гуртожиток – це не лише дах над головою, а справжня школа життя, де виховується відповідальна, творча та свідома молодь.
Виховний потенціал гуртожитку полягає у:
соціалізації та адаптації студентів
- формування навичок самостійного життя;
- розвиток відповідальності за власну поведінку та побут;
- налагодження конструктивних міжособистісних стосунків у колективі.
Вихованні колективізму та взаємопідтримки
- формування культури взаємодопомоги;
- виховання толерантності, поваги до різних поглядів і традицій;
- спільна участь у заходах, що об’єднують мешканців.
Патріотичному та громадянському вихованні
- проведення тематичних вечорів, зустрічей з учасниками бойових дій, волонтерами;
- участь у благодійних і волонтерських проєктах;
- формування активної громадянської позиції.
Формуванні здорового способу життя
- пропаганда гігієнічної культури та особистої безпеки;
- організація спортивних, оздоровчих та культурно-масових заходів;
- профілактична робота з попередження шкідливих звичок.
Професійно-етичному становленні
- розвиток відповідальності, дисциплінованості, дотримання правил і норм поведінки;
- формування комунікативних навичок, важливих для медичної та фармацевтичної практики;
- виховання емпатії та готовності до допомоги іншим.




















